O autorze
30x.pl Zmasowane Działania Marketingowe
SalesTeam.pl Generowanie leadów sprzedażowych B2B
Contentowo.pl Content marketing B2B

Content marketing B2B. Bądź widoczny, wyróżniaj się

Contentowo.pl Content marketing B2B
Contentowo.pl Content marketing B2B Contentowo.pl
Popyt na wysokiej jakości treści nadal rośnie wśród marketerów w firmach. Wysokiej jakości treści generują ruch związany z wyszukiwaniem konkretnych treści, a to jest podstawa, by stać się liderem w branży. Treści, które zwrócą uwagę potencjalnych klientów mają szansę zmienić się w leady sprzedażowe. A to jest cel działów marketingu i działów sprzedaży każdej firmy.

Co to jest content marketing

Czy patrząc na ilustrację powyżej także odczuwasz kwaśny smak w ustach i mrużysz oczy?

Jak podaje Wikipedia "Content marketing czyli marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, video, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści.

W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd."

Content marketing B2B to nie to samo co content marketing B2C

Jak mówi Neil Patel, "większość specjalistów od marketingu wydaje się zapominać, o różnicach pomiędzy marketingiem B2B a B2C.

Poniżej ilustracja pokazująca kilka różnic:



Podążając dalej za Neilem: "Twoi odbiorcy mają różne potrzeby. Powody, dla których decydują się kupić, są różne. Nawet sposób, w jaki promujesz swoje treści, może się różnić.

Jednak pomimo wszystkich różnic marketing treści B2B ma jedną ważną cechę wspólną z marketingiem treści B2C.

Rzeczywistość content marketingu polega na tym, że bez względu na to, czy mówisz do typowego współczesnego konsumenta, czy do przedsiębiorcy, podstawy tworzenia interesujących treści pozostają takie same. Sprzedawaj fabułę przed sprzedażą swojego produktu, mierz skuteczność i UX, korzystaj jednocześnie z wielu kanałów dystrybucji treści, dawaj korzyści klientom i generuj leady sprzedażowe firmie.


Robimy content marketing B2B

Od wielu lat zajmujemy się content marketingiem B2B w praktyce. Strony produktowe, artykuły w mediach społecznościowych, artykuły w czasopismach branżowych, udział w targach i konferencjach to wszystko buduje krok po kroku markę klienta, jego rozpoznawalność w branży, co finalnie przekłada się na generowanie leadów sprzedażowych. Piszą dla nas specjaliści którzy nie tylko znają warunki tworzenia jakościowych treści, ale także wnoszą ducha artystycznego, do często "drętwych" tematów.



Zmasowane Działania Marketingowe

Teraz dostaliśmy do ręki dodatkowe narzędzie dystrybucji treści, 30X.pl czyli miejsce prezentacji wartościowych treści branżowych na ponad 30 stronach www jednocześnie. Zmasowane Działania Marketingowe to potężne narzędzie marketingu B2B które wstrząśnie polską branżą marketingu B2B, kreując zupełnie nową jakość na rynku.

Więcej: Contentowo.pl i 30x.pl
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...